Klacht: Meneer

op 05 april 2013 over ING in de categorie Banken

Ondanks berichten via teletekst is het op dit moment (vrijdag 5 april, 18.53) nog steeds niet mogelijk om in te loggen op de ING site en kan ik daardoor betalingen niet uitvoeren.

Wij als consument moeten betalen voor elke handeling die een bank verricht. Als de bank vervolgens niet levert is er geen enkele financiele genoegdoening voor de klant.
Ik ben pas tevreden als er een compensatie regeling komt waarbij ik als consument niet meer hoef te betalen of gecompenseerd zal worden voor niet geleverde of slecht functionerende handelingen van een bank.

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

7 jaren geleden - Ik heb ING een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 12 april 2013 om 17:24 geantwoord

Beste meneer Geerts,

Vervelend dat u niet kon inloggen op Mijn ING. Door de verhoogde veiligheidsmaatregelen die ING neemt naar aanleiding van de recente DDOS-aanvallen kunnen Internetbankieren, de Mobiele app en iDeal soms beperkt beschikbaar zijn. ING adviseert klanten het dan op een later moment nog eens te proberen. Excuses voor het ongemak.

Voor meer informatie over wat een DDoS-aanval is verwijs ik u graag naar de volgende pagina: http://www.ing.nl/de-ing/veilig-bankieren/informatie-over-ddos-aanvallen/index.aspx?bid=0035_Service_HPP_Mass_inte_ddos_informatie_Advies

Ik ga er vanuit dat ik u hiermee voldoende hebt geinformeerd.

Vriendelijke groet,

Marlies
ING Webcare team
www.ing.nl/webcare

Alle klachten die gemeld zijn door WJCGeerts