Klacht: Men misbruikt de naam KPN

op 11 oktober 2017 over Garantiebellen in de categorie Mobiele Telefonie

Op 4 oktober 2017 ontving ik van KPN een brief dat ik met Belcentrale een overeenkomst zou zijn aangegaan voor de afname van een abonnement. Bij navraag via via bleek dat er eerder telefonisch contact geweest te zijn met GARANTIE BELLEN waarbij zij op 26 september een mail gestuurd zouden hebben van deze vermeende overeenkomst. In het telefonisch gesprek werd gesteld dat ik binnen 7 dagen na ontvangst nog kon reageren of ik akkoord ging met het aanbod. Ik heb deze mail echter nooit gezien,men heeft een verkeerd e-mail adres gebruikt en kan er ook niet akkoord mee gegaan.
OP 10 oktober heb ik telefonisch CONTACT GEHAD MET MEDEWERKER VAN
GARANTIE BELLEN. DEZE heb ik verzocht de aanvraag bij KPN te annuleren daar ik geen overeenkomst ben aangegaan cq niet wil aangaan. Ik heb herhaaldelijk gesteld EN MEEGEDEELD DAT IK GEEN GEBRUIK WILDE MAKEN VAN GARANTIEBELLEN. ZIJ ( Mrs D.Oka VERTELDE DAT DIT NIET MOGELIJK WAS EN DAT IK 1 JAAR (?) ER AAN VAST ZAT. IK HEB HERHAALDELIJK GESTELD DAT IK ER GEEN GEBRUK VAN WILDE MAKEN EN IK NAAR MIJN MENING OOK GEEN OVEREENKOMST MET HEN HAD DAAR IK DE MAIL NOOIT GEZIEN NOCH BEVESTIGD HEB. IK HEB HEM GEVRAAGD OF ZIJ ER EEN PROBLEEM MEE HAD OM DE OPNAMEBAND TE GEBRUIKENN WELKE IK HEB MEE LATEN LOPEN EN DAAR HAD ZIJ GEEN PROBLEMEN MEE.
Ik heb hen gezegd dat ik verder RADAR zal inschakelen als deze vermeende overeenkomst niet geannuleerd wordt

DAT DEZE OVEENKOMST TERUGGEDRAAID EN CONTRACT MET KPN HERSTELD WORDT.
Ik begrijp niet dat een overeenkomst tussen 2 partijen (KPN en ondergetekende) op deze wijze door een derde zo maar beëindigd kan worden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Garantiebellen

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Garantiebellen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leon@tnw.nl