Klacht: Melkopschuimer niet cadeau

op 19 oktober 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Vanmorgen had mijn vorige Senseo het helemaal begeven en was ik op zoek naar een nieuwe. Volgens Kieskeurig op een aantal plaatsen te koop voor €59,- (zonder verzendkosten). Bij een plaatselijke winkel zag ik dat er een melkopschuimer cadeau werd gedaan bij de aankoop van een Senseo apparaat. Daar kostte hij weliswaar €64,99 maar met de melkopschuimer erbij leek me dat geen slechte prijs. Omdat mijn kleur niet in de winkel aanwezig was werd er veel moeite gedaan om deze uit de containers in het magazijn te halen. Ondertussen werd mij verteld dat als ik de melkopschuimer cadeau wil hebben ook nog €10 adminstratie en verzendkosten moet betalen en dat dit een actie van Philips is en niet van de betreffende winkel. Omdat het personeel veel moeite deed om de door mij gewenste kleur te halen kon ik het niet over mijn hart verkrijgen om van de koop af te zien en er een bij een van de de goedkopere winkels te gaan halen of te bestellen. Wel voel ik me bekocht door Philips. Als ik die melkopschuimer ” cadeau” wil hebben, kost me dat dus bijna €16!!

Als ik alsnog de melkopschuimer zonder bijbetaling toegestuurd krijg. Bijbehorende streepjescode en aankoopbewijs wil ik dan alsnog overleggen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Sethje64