Klacht: Melding Stop Risico moterschade

op 16 augustus 2016 over Renault in de categorie Automerken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een Renault Captur TCE 120 van 10-2-2015 kenteken 1-ZNL-97.
Donderdag langs de garage i.v.m. bovengenoemde melding. Zij hebben 1/2 liter olie ingegooid met de opmerking als de melding nog een keer verschijnt ik direct terug moet komen. Vrijdag onderweg naar Noordwijk kreeg ik weer die melding. ik heb gelijk de auto op een brede vluchtstrook gezet (paal 61,0 Li) en Renault Route Service gebeld en uit gelegd wat er aan de hand is. Ik heb ook gezegd dat mijn vrouw en kleinkinderen in de auto zaten Zij zullen hulp sturen. Die was erg snel. Hij heeft de auto , met mijn vrouw en kleinkinderen erin , opgeladen. Naar een plek gereden om naar de auto te kijken. Heeft met de auto heel hard gereden een paar keer en jammer genoeg verscheen die melding niet. Hij keek naar het olie peil en naar het koelvloeistof reservoir. Alles is goed vertelde hij. Zal wel een computerstoring zijn. U kunt gewoon doorrijden. Achteraf zagen wij nog geen 500 meter verder een Renault garage. Die melding bleef op terugweg komen, maar ik bleef rijden, want hij zie toch: geen probleem , dus computerstoring vermoedelijk . Maandag naar de garage, en blijkt dat er geen koelvloeistof meer was en dat er een lekkage was, dus moest een nieuw onderdeel besteld worden.
Vandaag naar Indumij Dordrecht gebeld en hij vertelde mij dat eerst een Renault monteur moet komen en die bepaalt of de auto door kan rijden of gesleept moet worden. En dat is niet gebeurd. Gelukkig heeft mijn auto geen motorschade opgelopen.
Bovendien heb ik als renault plus lid recht op een leenauto maar die werd me niet aangeboden, waardoor ik mijn vrijwilligerswerk van dinsdag 16 augustus bij werelderfgoed |Kinderdijk af moest zeggen,
Volgens de verkoper in Dordrecht was er geen auto voorradig en kon hij geen blik auto’s opentrekken., dit antwoord vind ik op zijn zachtst gezegd niet klantvriendelijk.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik tevreden ben? als zulke verkeerde interpretatie voorkomen kan worden, door misschien de goede en normale handeling plaats te laten vinden . Ik ben hierover dus helemaal niet tevreden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Renault

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Renault nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leo Croes