Klacht: Melding dataschijf vol Mio Cyclo505

op 31 mei 2020 over MIO in de categorie Producten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij opstarten van mijn Mio Cyclo505 krijg ik de melding: dataschijf bijna vol. Beheer via Mioshare en uploaden van data van de Mio naar mijn PC lost niets op. Heb letterlijk uren met een bereidwillige medewerker van Mio gebeld, maar e.e.a. is nog steeds niet opgelost. Formeel wordt de Cyclo505 niet meer door Mio ondersteund. Help !!!

Gewenste Oplossing:

Wanneer normaal gebruik weer mogelijk is

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MIO

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MIO nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kriebetoegie