Klacht: Melding Adobe photoshop elements verouderd en alle gegevens verdwenen.

op 06 oktober 2016 over Adobe in de categorie Software

Op 6 oktober kreeg ik geheel plotseling – en zonder tekst en uitleg – de melding dat mijn Adobe photoshop verouderd was met een error 404. Het programma was van het ene op andere moment niet meer te openen. En dit terwijl ik net bezig was met het bewerken van de vakantiefoto\\\’s. Er verscheen een scherm dat ik het programma een nieuwe naam kon geven. Dat deed ik, waarop er een nieuwe photoshop geopend werd. Maar helaas, het was een leeg programma. De inhoud compleet verdwenen. Zo\\\’n duizend foto\\\’s moet ik dus allemaal weer opnieuw importeren. Bovendien is de gehele organisatie van deze foto\\\’s verdwenen: alle directories, subdirectories, stapelmappen en andere gegevens zijn verdwenen. Ik ben woest, en weet niet waar ik verhaal kan maken, noch wat ik er aan kan doen om mijn foto\\\’s plus organisatie weer terug te krijgen.

Ik ben pas tevreden als de oude situatie weer hersteld is.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adobe

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Adobe nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cflof