Klacht: Meewerken of opzouten

op 02 augustus 2017 over Olympia Uitzendbureau in de categorie Uitzendbureaus

Olympia dringt een keurslijf op. Geen baan als de werkzoekende niet naar Olympia’s pijpen danst.

Beste,

Het wordt erg vervelend. Stop met herinneringen sturen.

Groet van Willem Jongkind

Begin doorgestuurd bericht:

Van: Olympia Uitzendbureau

Datum: 31 juli 2017 06:46:00 CEST

Aan: quillem@icloud.com

Onderwerp: Rond de Contact Center Experience af: we kijken naar je uit!

[Olympia]

Beste Willem,

Onlangs ben je geregistreerd bij de Olympia Contact Center Experience. We zagen dat je de Experience nog niet volledig hebt doorlopen. Misschien heb je één of meerdere onderdelen nog niet kunnen afronden. Dit is het moment om de Experience af te ronden en te ontdekken wat jouw persoonlijke resultaten zijn.

Benieuwd om jou te leren kennen

Alleen wanneer je alle stappen hebt doorlopen kunnen jij, én wij, je resultaten bekijken. Bovendien kunnen wij alleen een afspraak met je maken als de Experience is afgerond. Je krijgt middels een persoonlijke rapport inzicht in je persoonlijkheid, leervermogen en vaardigheden. Voor ons een prima basis om jou te leren kennen!

xxxxx

Manon (Harver)
31 jul. 11:50 EEST

Beste Willem,

Bedankt voor je mail. Ik begrijp hieruit dat je niet meer geïnteresseerd bent in een baan bij Olympia? Zal ik je account verwijderen?

xxxxx

Doe maar, die voorwaarden die jullie stellen vind ik van zo’n nare minachting.
Ik heb verdorie jarenlang via Olympia bij KPN gewerkt in een klantenservice functie.

Ik zal tevreden zijn als ik niet als een puber behandeld wordt maar serieus genomen wordt als volwassene met ervaring.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Olympia Uitzendbureau over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Olympia Uitzendbureau in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Olympia Uitzendbureau een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Olympia Uitzendbureau

Heeft op 03 augustus 2017 om 16:19 geantwoord

Beste Willem,

Wat vervelend dat je het zo ervaren hebt, dat is zeker niet onze bedoeling geweest. We zullen je uit onze Contact Center Experience database verwijderen zodat je daar geen mail meer van krijgt.
Wil je dat we nog voor je op zoek gaan naar een passende baan? Dan kunnen we ervoor zorgen dat een Intercedent van onze vestiging in Amsterdam contact met je opneemt.

Olympia Nederland

Heeft op 05 augustus 2017 om 08:10 geantwoord

Ik wil op vacatures klantenservice medewerker kunnen solliciteren zonder de hindernis Contact Center Experience. Die toezegging wil ik.

Bericht van Olympia Uitzendbureau

4 maanden geleden - Beste Willem, We hebben verschillende vacatures openstaan waarvoor de Experience niet doorlopen hoeft te worden. De vestiging Amsterdam zal contact met je opnemen om de mogelijkheden te bespreken. Met vriendelijke groet, Olympia Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Quillem