Klacht: Meest waardeloze bezorgingsdienst

op 17 september 2014 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Eerste ervaring: komen gewoon niet opdagen. Geen excuus, geen brief in de bus, niet bereikbaar via 0900 nummer, wel in de wacht voor een eeuwigheid. 2 dagen later pakket ontvangen.

Tot vandaag deze bezorgingsdienst kunnen ontwijken. Helaas nieuwe ervaring Mogen meemaken. “We leveren tussen 15:00 en 16:00. Weet u zeker dat het tussen deze tijd is, want ik zal iemand moeten regelen die hierop kan wachten. Ja zeker!” Om 16:10 weer het 0900 nummer gebeld. “Ja maar het is pas 10 minute over vier, het was een indicatie”. Ze zou niet de mogelijkheid hebben de chauffeur te bellen, maar ze zouden zeker snel komen. Om 17:33 weer gebeld, om 18:01 werd er eindelijk opgenomen. “Oh ik ga even kijken wat ik kan doen”. 10 minuten verder…..”Ik heb de chauffeur net gesproken (!) en die zegt het 10 minute geleden te hebben afgeleverd.

Ik bel naar huis en ik hoor de chauffeur op de achtergrond, die bezig is de boel te leveren…..

Fijn weer.

Wanneer ik niet word voorgelogen en wanneer er op tijd word geleverd.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DPD over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 01 juni 2016 om 13:45 geantwoord

Beste mevrouw,

Allereerst excuses dat ik niet eerder je melding heb gezien. Ik hoop dat het pakket destijds toch correct bij je bezorgd is. En omdat ik geen extra melding meer zie ga ik hier ook vanuit .

Mocht je in de toekomst vragen hebben dan kun je ons ook bereiken via facebook (dpdpakketservice.nl) of twitter (@dpdnl).

Groeten Kari

Alle klachten die gemeld zijn door DPD-BEZORGING-NOOITMEER