Klacht: Meest verschrikkelijk bedrijf waar ik ooit mee te maken heb gehad

op 29 april 2019 over Actua Verzekeringen in de categorie Verzekering

Deze verzekering via Mediamarkt bij mijn telefoon genomen. Toen mijn telefoon kapot ging, vroegen ze of ik mijn toestel van 600 euro in een kartonnen doos op de post wilde doen. Dit heb ik geweigerd. Van die weigering heb ik vervolgens een maand niets gehoord tot ze me mailden met de opmerking dat ze mijn telefoon nog niet hadden ontvangen. Als ik hem dus wel had opgestuurd was pas na een maand duidelijk geweest dat hij niet was aangekomen. Na 4 onbeantwoorde mails dan eindelijk een groen licht om hem bij de mediamarkt te laten maken waar ik het wel zelf moest voorschieten. Het geld heb ik nog niet terug gekregen. Ik heb ondertussen al meerdere malen geprobeerd te bellen, maar geen gehoor. Wanneer je belt krijg je 2 minuten lang irritant gepiep te horen en dan wordt er opgehangen. Mail krijg je dus ook geen antwoord op tenzij zij iets nodig hebben. Echt oprecht het meest vervelende bedrijf waar ik ooit mee te maken heb gehad. Ik ben ontzettend blij dat het bijna klaar is en ik raad niemand maar dan ook niemand aan een verzekering af te sluiten bij deze oplichters.

Oplossing: mail beantwoorden, meedenken, telefoon opnemen. Niet zo moeilijk lijkt me

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Actua Verzekeringen

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Actua Verzekeringen nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Actua Verzekeringen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Bozeklant5000