Klacht: Meest slechte autobedrijf ooit!

op 17 augustus 2017 over Auto 66 in de categorie Autodealers

Mijn broer en ik waren opzoek naar een goedkoop auto’tje waarmee wij naar onze opleiding konden rijden omdat dat voor ons goedkoper was dan het openbaar vervoer. Na een tijdje op internet te heb en gezocht vonden wij een gele Fiat Seicentto met een open dak. Die er heel erg goed uitzag op de foto’s. Ik had de dag ervoor gebeld voor een proefrit waarop er tegen mij werd gezegd dat ik even moest bellen voor ik vertrok zodat ze hem voor ons konden klaarzetten. Zo gezegd zo gedaan mijn broer, moeder en ik komen aan en vragen aan de jongeman achter de balie dat we komen voor een proefrit. Hierop kregen wij een vaag antwoord dat de gene die daarvoor moest zorgen weg was. Na 10 minuten kwam er een man op een scooter aan die ons ook een vaag antwoord gaf na ruim 15 minuten te hebben gewacht op onze auto (die al klaar had moeten staan) sprak mijn broer de man aan die buiten weer andere mensen aan het helpen was. Hij zij dat we even naar achter moesten lopen want dan konden we hem alvast bekijken. Zo gezed zo gedaan mijn broer, moeder en ik liepen door de (kleine) steeg naast het bedrijf naar achter terwijl 2 agresieve waakhonden al blaffend tegen het hek opsprongen. Op het terein was veder niemand te bekenen maar we zagen “ons” gele auto’tje wel staan toen we ernaartoe liepen zagen wij ineens dat hij onder de deuken zat en 3 van de 4 banden waren lek. Absoluut niet wat er op de foto’s stond (die zijn dus hoogstwaarschijnlink gephotoshopped) dat was voor ons de reden om perdirect van de koop af te zien. We liepen terug naar de steeg waar de jongen (met een banden compressor) ons tegemoet liep we vertelde hem dat hij de banden niet meer hoefde op te pompen omdat we de auto al niet meer wilde kopen. Mijn broer die inmiddels al de steeg uit was en weer bij de voorkant van het bedrijf stond sprak de man aan en vertelde hem dat 3 van de 4 banden lek waren en hij onder de deuken zat en dat we daarom van de koop afzagen. Zijn reactie: “nou wegwezen dan” waarna de man in de auto stapte waar hij mee bezig was en bijna mijn broer omver reed. We zijn daarom ook gelijk weggegaan. Ik wil niks meer met dit bedrijf te maken hebben! Wel schrijf ik deze recentie omdat ik andere mensen hiervoor wil behoeden, ik ben nog nooit bij zo’n slecht auto bedrijf geweest!

Als we normaal waren geholpen, de auto gewoon had klaargestaan en hij en net zo uitzag als op de foto.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Auto 66

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Auto 66 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Feni