Klacht: Meerderen klanten

op 14 juni 2016 over Primark in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede middag.

Ik wou even 2 klachten of eigenlijk 3 klachten melden.
Een tijdje geleden was ik in de primarkt ik kocht daar schoentjes voor me dochter van 4.
Ze wouw ze graag gelijk aan.
Ik vroeg dus een schaar bij de kassa.
Bij de kassa was geen schaar en werd door verwezen naar de serivebalie.
Daar aangekomen vraag ik een schaar en het andwoord wat ik krijg is die hebben we niet.
Ik leg het netjes uit en zeg dat ik ben door gestuurd van de kassa uit.
Ik krijg als andwoord als we geen schaar hebben hebben we die niet dan moet je dat thuis maar doen.
Daarop ben ik vervolgens weg gelopen.

Klacht 2:

Ik kocht 2 boxers bij jullie in maat XL van mannen.
Eenmaal thuis in me kast gelegt en me vriend wilt er later 1 gebruiken blijkt het 1 XS te zijn en 1 XL ( in de zelfde verpakking).
Dat klopt dus ook niet.

Klacht 3,

Vervolg op klacht 2 bel ik 5x de primark en krijg ok tot 5x geen gehoord.
Aangezien ik 2 kinderen heb en 1 van 10weken oud is het voor mij niet handig om even snel langs te gaan

Gewenste Oplossing:

Als dit word opgelost

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primark

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rowena leinweber