Klacht: meerdere SNES mini’s besteld, maar één gekregen

op 02 oktober 2017 over Intertoys in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Ik heb op 1 juli op de website van Intertoys meerdere (totaal 3) SNES mini’s besteld via één account. Nergens stond aangegeven dat je er per account maar één mocht bestellen. Nu heb ik afgelopen vrijdag (29-09) maar één SNES mini ontvangen, terwijl er nog 2 orders op in behandeling stonden. Net de klantenservice van Intertoys gebeld, die gaven dus aan dat je er per account maar één mocht bestellen. Het stond niet op de website, ze hebben mijn orders gewoon geaccepteerd en de order zijn nooit gecancelled of iets dergelijks en staan nog gewoon op ‘in behandeling’.

Enige argument wat de dame van de servicedesk kan geven is: Je mocht er maar één per account bestellen.

Als dat het geval was hadden ze dat op de website moeten zettenen mijn 2 andere orders niet moeten accepteren.. Had ik dat geweten dan had ik de andere 2 SNES mini’s (voor collega’s) wel op een andere website besteld (of gewoon een 2e en 3e account aangemaakt en alsnog besteld).

Wanneer ik mijn 2 overige SNES mini's alsnog binnen krijg!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Intertoys

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Intertoys nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door alexpetry