Klacht: Meerdere Onnodige Incasso’s

Tyrabjsx op 12 september 2021 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,
Ik heb een studenten ov-chipkaart die ik al ongeveer anderhalf jaar in bezit heb. Maar er wordt meerdere malen op dagelijkse basis, telkens 10 euro afgeschreven van mijn rekening door TLS BV inz. OV-Chipkaart. Mijn studenten product is opgehaald, en snap dan niet waarom er geld van mijn rekening wordt afgeschreven. Het bedrag staat op totaal €327,50 wat afgeschreven is, terwijl ik recht heb op gratis openbaar vervoer aangezien ik student ben.

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn met dat jullie mij de onnodige incasso's terug storten op mijn bankrekening.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 september 2021 om 17:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

U geeft aan dat de bedragen worden afgeschreven door TLS. Dit is het bedrijf achter de OV-chipkaart. U richt uw klacht echter aan Arriva.

Arriva staat los van het automatisch opwaarderen wat door TLS wordt gedaan.
Als u de klacht indient bij ons omdat u met ons reist, dan zit u helaas nog niet aan het juiste adres.

U dient dan na te vragen bij het DUO waarom uw studentenproduct (nog) niet werkt.

Succes!

Met vriendelijke groet,

Zoé
Klantenservice Arriva Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door Tyrabjsx