Klacht: meerdere malen 4 de in de rij en niet met respect behandeld.

op 16 juli 2016 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Geachte Heer/ Mevrouw.

Ik doe altijd mijn boodschappen bij de Jumbo in Dordrecht Merwedestraat 50. ook in de jumbo in sterrenburg doe ik mijn boodschappen. nu is het al voor de 4 de keer gebeurd net als vandaag 16-7-2016 dat ik en meerdere klanten 4 de waren in de rij en dit netjes aan gaven. nu word je zo onbeschoft behandeld en daarbij word er ook nog gezegd dat het niet zo is terwijl er 6 mensen staan en zijn die dit ook aangeven. dan komt er bij dat als je dit netjes als klant zijnde aan geeft er gelijk beveiliging bij moet komen omdat je als een boze klant word gezien terwijl dit totaal niet heet geval is. het is erg jammer dat dit nu al de zoveelste keer is en ik maar heb nu ook meerder klanten gehoord die niet meer kiezen om of naar deze jumbo te gaan of zwz niet meer naar een jumbo te gaan. drie weken geleden kwam ik met fruit terug wat ik daar had gekocht en wat net twee dagen oud was en ga er netjes mee terug en er word gewoon niks aan gedaan, hoort dit bij de 7 zeker heden????
Ik vroeg om broodjes die nog niet waren bij gevuld, dus vroeg netjes aan de bakkerij medewerkster of ik 4 van die broodjes mocht. krijg ik rustig te horen of ik wil wachten wat ze moest eerst de andere broodjes in de bakken doen.
ik hoop wat van u te mogen horen, en dat is gewoon als toch tevreden klant terug mag gaan naar de jumbo.

vriendelijke Groet,

Marlies Slemmer.

Ik ben over het algemeen wel tevreden over de winkel, maar als ik en meerdere klanten worden neer gezet als leugenaars dan ben ik niet tevreden. maar voor de rest zijn er super medewerkers en ook de hulp is goed.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marlies slemmer