Klacht: Meerdere klachten omtrent geleverde producten

op 03 februari 2014 over MiniInTheBox.com in de categorie Gadgets

Beste,

Ik heb reeds meerdere bestellingen bij jullie geplaatst. Nog nooit één probleem gehad tot nu. In éénzelfde bestelling, zaten er drie fouten.

1. Ik koos voor de GRATIS versnelde verzending. Ik was hier heel tevreden over tot ik voor de verrassing kwam te staan dat ik douanekosten van €15,38 moest betalen. Dit is bijna de helft van het totale bedrag van mijn bestelling.
2. Ik bestelde “zwart gestreept patroon zachte hoes voor iPhone 4/4s” en ik kreeg hetzelfde hoesje maar voor een iphone 5/5s terwijl er op de site duidelijk staat dat het een hoesje voor iphone 4/4s is.
3. Ik bestelde “Ultradunne externe iPhone 4(S) Batterij”. Deze laadt niet op (er branden slechts 3 van de 4 lichtjes) en wanneer je de batterij met je iphone verbindt werkt er geen enkel lichtje meer.

Ik vind het zeer spijtig dat die ene bestelling zoveel problemen en kosten met zich meebracht en hoop op een compensatie.

Ik hoop op een gelijkwaardige compensatie voor mijn drie klachten.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar MiniInTheBox.com over deze klacht.

3 jaren geleden - Ik heb MiniInTheBox.com een herinnering gestuurd dat deze klacht nog niet in behandeling is genomen.

MiniInTheBox.com

Heeft op 15 februari 2014 om 06:50 geantwoord

Beste klant,

We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij MinInTheBox is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak, we zoeken graag met u naar een passende oplossing.

Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail. U kunt de ticket/email ook lezen nadat u bij 'Mijn Bestellingen' inlogt op onze site.

Hieronder hoe u een ticket kunt indienen en lezen:

De Klantendienst
MiniInTheBox

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door MiniInTheBox.com in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat MiniInTheBox.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door AlexandraN92