Klacht: Meerdere klachten meerdere malen verzocht om contact geen enkele reactie

op 26 juli 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Naar aanleiding van het onderstaande verhaal heb ik meerdere malen een klacht toegezonden en daarop heb ik, na herhaaldelijk verzoek, nog geen reactie op mogen vernemen.

Ik ben circa twee maanden met uw dienst bezig om internet aan te sluiten, ik heb inmiddels meer dan 4 klachten verzonden en op geen enkele klacht heb ik bericht ontvangen. Nu krijg ik tot mijn grote verbazing een rekening over de maand juli met daarin verwerkt de abonnementskosten en verhuiskosten, echter ik heb nog steeds geen internet van u. Hoe is het dan mogelijk dat aan mij een factuur wordt gestort.

In het kort nogmaals:
3 juni 2016: ik heb contact met uw klantenservice inzake het oversluiten van mijn abonnement naar een nieuw adres ivm verhuizing. Brenda Raatjesstarrin geeft mij aan dat ik haar een bericht moet sturen wanneer mijn verhuizing zeker is. Circa twee dagen later bericht ik haar, circa een week later heb ik nog niets van haar vernomen.

8 juni 2016: ik bel naar jullie klantenservice om de verhuizing alsnog door te geven en in orde te maken. Desbetreffend persoon geeft aan het te regelen. Daarnaast wordt ik met een andere afdeling doorverbonden alwaar mij wordt toegezegd (tevens per email bevestigd door Edwin Feikens) dat de aansluiting geregeld gaat worden en dat ik geen verhuiskosten behoef te betalen en gebruik mag maken van de actie. Ik zou circa 2,5 weken moeten wachten op mijn aansluiting op het nieuwe adres.

20 juni 2016: vandaag zou mijn pakket arriveren, echter ik heb nog steeds niets binnen. Ik bel met de klantenservice alwaar mij wordt verteld dat mijn aanvraag is geanulleerd, wat de reden is kan niet worden aangegeven. Op mijn vraag waarom ik hierover niet ben geïnformeerd kan ook geen antwoord worden gegeven. De annulering wordt bevestigd en tevens wordt door een medewerker per email bevestigd dat een bericht wordt aangemaakt en dat een andere afdeling mij gaat informeren over de reden van annuleren.

21 juni 2016: ik ontvang een bericht dat ik mijn abonnement heb opgezegd en ik een factuur ontvang over de maand juli, terwijl ik nog geen pakket heb ontvangen op mijn nieuwe adres. Voor uw informatie ik heb mijn pakket op het adres eerste van swindenstraat 102-2 1093 GK per 10 juni 2016 opgezegd. Daarop werd bij mij aangegeven dat ik het pakket gewoon mee zou kunnen verhuizen, hiermee ben ik akkoord gegaan (per mail bevestigd op 27 juni 2016).

Naar aanleiding van het bovenstaande zou contact met mij worden opgenomen, tot op heden heb ik niets van u vernomen.

Begin juli wordt ik gebeld naar aanleiding van het door mij ingevulde evaluatieformulier. De persoon aan de telefoon geeft aan het erg vervelend te vinden wat er allemaal is gebeurd, maar kan helaas niets betekenen op mijn vraag wanneer ik iets hoor van mijn klachten wordt genoemd dat mijn klachten bij het hoofdkantoor liggen en binnen een week met mij contact wordt opgenomen.

23 juli 2016: ik besluit wederom contact op te nemen met de klantenservice, dit aangezien in nu bijna twee maanden wacht op een internetaansluiting, en ik het internet erg hard nodig heb voor mijn werk. Ik werk momenteel met dongels welke erg duur zijn in de aanschaf. Naar aanleiding van mijn telefoongesprek geeft de klantenservice aan het voor mij uit te zoeken, desbetreffend persoon komt er niet uit en geeft aan mij door te verbinden naar de afdeling annuleringen,opzeggingen (of iets dergelijk). Aldaar wordt ik te woord gestaan, desbetreffend persoon kan geen aanvraag of wijziging of stopzetting etc. Vinden, niet op mijn nieuwe en niet op mijn oude adres. Ik vraag naar de reden van annulering. Ook deze kan mij niet worden genoemd. In mijn nieuwe woning is het huis opgedeeld in vier appartementen, elk van deze appartementen dient een eigen aansluiting aan te leggen, de hoofdaansluiting bevindt zich op de begane grond. Ik verzoek of er een monteur kan langskomen om een kast te plaatsen. Mijn buurman heeft namelijk ook internet van Tele2. Tele2 is bij mijn buurman langs geweest, hij een aansluitingspunt bevestigd op de begane grond en vanaf daar heeft mijn buurman zelf een kabel getrokken naar zijn appartement. Mijn buurman heeft niet voor een monteur hoeven betalen, hij heeft mij dit ook laten zien op zijn factuur. Ik vraag of het mogelijk is om voor mij ook een aansluiting te regelen. Desbetreffend persoon kan mij hierop geen antwoord geven en verbindt mij door naar de technische afdeling. Wel wordt aangegeven dat mijn aanvraag wederom in behandeling wordt genomen, mijn opzegging wordt geanulleerd en de aanvraag nu volledig en goed moet doorkomen en ik binnen twee weken een pakket ontvan. Ik krijg Ahmed Hasan aan de telefoon, hij geeft mij aan niets te kunnen vinden van een aanvraag of wijziging. Uiteindelijk, wanneer ik op herhaaldelijk verzoek aangeef mijn klantnummer in te vullen, ziet desbetreffend persoon een aantal gegevens in het systeem. Hij zoekt het een en ander uit en verteld mij dat het een en ander is gebeurd, hij kan niet goed zien wat precies maar er wordt aangegeven dat er een monteur langs kan komen. Ik moet eerst een week wachten totdat de ” sloop” van het adres is gehaald. Dan kan ik contact opnemen en een afspraak maken om een monteur langs te laten komen. De kosten a 69 euro zijn voor mijn eigen rekening, daar kan helaas niets aan worden veranderd. De monteur zal ter plaatste een offerte opstellen en aangeven of een aansluitpunt wel of niet mogelijk is. Erg raar want mijn buurman heeft ook een aansluiting kunnen krijgen. Volgens de heer Hasan is het niet duidelijk want er allemaal is gebeurd en wat wel en of niet kan, dit is niet zijn vakgebied. Ik vraag hem mij dit wederom per email te bevestigen, hierop wordt akkoord gegeven. Ik ontvang geen email, hierop mail ik de heer Hasan om mij alsnog een bevestiging van hetgeen is besproken toe te zenden per mail, hierop krijg ik geen antwoord.

Ik heb dan ruim anderhalf uur lang met uw klantenservice moeten bellen en ben nog niets verder.

27 juli 2016: ik ontvang een factuur waar de kosten van verhuizing in rekening worden gebracht en abonnementskosten van de maand juli de factuur bedraagt 69 euro (NL1606898186).

Op mijn reeds ingediende klachten heb ik nog niets gehoord. Ik heb meerdere malen verzocht om contact met mij op te nemen. Ik wil graag een internet abonnement aansluiten, er is mij toegezegd dat ik geen abonnement kosten hoef te betalen. Tevens wil ik geen kosten betalen voor de monteur, deze is eerder ook gratis aangeboden. Tevens dient bovenstaande factuur te worden vernietigd, en ben ik van mening dat ik in mijn kosten gecompenseerd dien te worden

Ik heb inmiddels meerdere uren met u service aan de telefoon gezeten en veel onkosten moeten maken. Ik begrijp niet dat elke afdeling een ander verhaal verteld en constant toezeggingen worden gedaan, ook u moet begrijpen dat dit erg veel moeite, tijd en energie kost.

De diverse bevestigingsmails verzonden door medewerkers kan door Tele2 worden opgevraagd.

Een werkende internet aansluiting
Een gratis monteur welke een aansluiting op onze begane grond installeerde
Compensatie in de door mij gemaakte kosten
Een fatsoenlijke reactie op mijn klachten
Vernietiging van de factuur ontvangen op 27 juli 2016

Aanbieding inzake het aanschaffen van internet 20mb

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JJMR