Klacht: Meerdere klachten !!

op 28 juli 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Hallo! Wij zijn het weekend van 30 juni naar roompot kleine vink in Arcen geweest. Ten eerste zouden wij in een gerenoveerd huisje zitten! Nou de wc en douche hing het hele weekend een riool lucht , stopcontacten zaten niet vast aan de muur, het was onhygiënisch in het huisje.
Beloof je de kinderen naar de kinder bingo te gaan, blijkt achteraf dat we het activiteitenprogamma van een week eerder hadden! Aldus teleurgestelde kinds. Het restaurant: ik kreeg warme chocolade melk die naar water smaakte maar kreeg geen nieuwe en werd niet vergoed! Nouja dat is dan een keer pech, maar zondagmiddag/avond wilden wij op het terras zitten maar we mochten geen drinken bestellen omdat er een besloten feestje was voor de campinggasten ! Leuk voor hun! Maar wij zijn ook op vakantie en willen ook graag op hetvterras kunnen zitten! Het ergste is dat men dat helemaal bij aankomst of bij het boeken doorgegeven word! Hier betaal ik mij. Vakantie niet voor, en dan kun je wel voor gaan zitten maar daar is geen speeltuin en de kinderen en ze zijn te jong om alleen in de speeltuin te laten !
Het zwembad! Dat was echt super vies! De drek lag op de vloer! Al met al 1 keer en nooit weer! Wij klagen niet snel over dingen maar met al deze punten was ik er klaar mee! Zondag avond zijn we naar huis gegaan dus kon maandag niet persoonlijk een klacht in dienen ! Wat ik ook nog raar vond is dat we buiten niet mochten eten bij het restaurant Dit moest binnen terwijl het super mooi weer was!

Dat het schoon is! Dat ik daadwerkelijk een gerenoveerd huisje heb! Goede activiteiten programma! Geen drek in zwembad! Wanneer er een feest voor genodigden is laat de rest van de gasten dan niet vallen! En kondig dit van te viren aan!

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 28 juli 2017 om 11:14 geantwoord

Heeft op 28 juli 2017 om 11:17 geantwoord

Om er maar weer makkelijk vanaf te komen ! Als de receptie op zo dag avond niet open is kan ik ook geen klacht in dienen! Tja dat had eerder gekunt maar klaag niet zo snel tot dat er op zondag nog een klacht van het besloten feest bij kwam !! Lekker makkelijk zo

Alle klachten die gemeld zijn door Inkie 86