Klacht: meerdere klachten

op 03 mei 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

We hebben 2 E bikes gehuurd voor een midweek en 150,00 betaald, de eerste dag konden we ze niet gebruiken daar de accu’s niet geladen waren en volgens de info in het huisje zouden ze maar 60,00 euro per stuk kosten , bij melding gaven ze aan dat dit nog de oude folders waren.
Ook de televisie werkte niet ze zijn 2 keer komen kijken maar helaas de hele week geen tv kunnen kijken , deze liet zich niet instellen.
Verder als tip dat men buiten de schoonmaak beurt ook even de huisje controleert of alle lampen het wel doen er waren er nl 4 stuk en alle batterijen van de afstandsbedieningen waren ook leeg.
Ook hebben we na 3 weken gebeld wanneer we de borg terug zouden krijgen dit zou nog gecorrigeerd worden en alsnog gestort worden.
Dit alles bij elkaar vindt ik niet kunnen je gaat uiteindelijk om lekker te ontspannen, we hebben dit ook bij de receptie gemeld maar daar is er geen aktie ondernomen, helaas.

Met vriendelijke groet Tonny Maas – Marx

Dat wanneer we wee eens komen er iets met deze klachten ( tips ) gedaan wordt, voorkomt ergernis en iedereen gaat uiteindelijk voor ontspanning er op uit.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 08 mei 2017 om 11:37 geantwoord