Klacht: Meer kavels aangeboden dan voorradig

op 22 augustus 2017 over BVA Veilingen in de categorie Online Veiling

Beste bieder,

Onlangs heeft u in één of meerdere veilingen tickets gekocht voor de Formule 1 vrije training op circuit Spa Francorchamps. Zojuist hebben we ontdekt dat er meer tickets zijn aangeboden dan we daadwerkelijk op voorraad hebben. Dat betekent dat wij uw aankoop helaas niet aan u kunnen uitleveren.

We vinden dit heel vervelend en hadden u graag een leuke dag bezorgd op het circuit van Spa Francorchamps. Bij volgende veilingen zullen wij hier zorgvuldiger mee omgaan.

Indien u de factuur al heeft betaald, wordt het bedrag binnen 5 werkdagen op uw rekening teruggestort. Heeft u nog niet betaald, dan wordt uw aankoop ontbonden en hoeft u de factuur niet te betalen.

Mocht u nog vragen hebben over bovenstaande, bekijk dan de Contact & Vragen pagina op onze website. Het is niet mogelijk om een reply te sturen naar dit e-mailadres.

BVA Auctions

Indien ik alsnog kaarten ontvang

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over BVA Veilingen

Bericht van BVA Veilingen

3 weken geleden - Beste meneer Clignet, Ontzettend vervelend dat u dit overkomen is. Dit is absoluut niet de bedoeling geweest. Wij hebben uw melding doorgezet naar de betreffende contactpersoon met het verzoek om contact met u op te nemen. Onze welgemeende excuses voor de ontstane ongemakken. Met vriendelijke groet, BVA Auctions

Reactie van de melder van de klacht McRay

3 weken geleden - Is dit het? Word ik niet veel beter van? Beste meneer Clignet, Hartelijk dank voor uw e-mail. Helaas moet ik u meedelen dat uitlevering van de F1 tickets niet doorgaat. Er is helaas een fout gemaakt waardoor er teveel tickets zijn aangeboden op onze website. Als het goed is heeft u hier inmiddels een e-mail over ontvangen met wat meer informatie. Helaas hebben wij uw kavel moeten crediteren. Ik verwacht dat het geld uiterlijk volgende week weer op uw rekening staat. Mijn welgemeende excuses voor dit vervelende ongemak. Mocht u verder nog vragen en/of opmerkingen hebben, verneem ik die uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Kevin Klantenservice BVA Auctions Indien ik een bod uitbreng op een kavel, ben ik ook verplicht dit af te nemen indien ik de hoogste bieder is. Is BVA dan niet verplicht te leveren aan een koper? Iets verkopen wat er niet is kan toch niet?

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over BVA Veilingen nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht McRay

3 weken geleden - Beste... Je hebt onlangs een klacht gemeld over BVA Veilingen. Helaas neemt BVA Veilingen jouw klacht niet in behandeling op Klacht.nl. Laat BVA Veilingen weten wat je hiervan vindt en geef een cijfer voor de wijze waarop BVA Veilingen met jouw klacht omgaat! Dit is het dan. Blijkbaar ben ik als bieder wel verplicht om af te nemen als ik de hoogste bieder ben, maar als ik de hoogste bieder ben, hoeft BVA niet te leveren. Sterker nog, men neemt de klacht niet eens serieus in behandeling. Dankjewel voor het zaken doen, BVA

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door BVA Veilingen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door McRay