Klacht: Meer dan 1 uur lang gewacht op lijn 25 en de bus kwam nog steeds niet

op 04 februari 2014 over Qbuzz in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag stond ik om 17:00 bij bushalte Walserijstraat te Utrecht te wachten op lijn 25 die om 17:02 zou vertrekken. In totaal tot en met 18:05 uur gewacht en nog steeds geen spoor van lijn 25. Wel reden langs, lijn 32 buiten dienst, een lijn 3 reed ook voorbij en nog een andere bus, die normaal niet die route rijdt. Met andere woorden andere bussen kwamen voorbij gereden, zonder te stoppen, maar lijn 25 nog nergens te bekennen na meer dan 1 uur lang wachten. Ik ben uiteindelijk verkleumd van het lange wachten terug naar huis gegaan. Mijn dochter heeft hierdoor vanavond haar Spaanse leg moeten missen. Ik ben hier ontzettend boos over en weet nog steeds niet wat er aan de hand is.

Dat de bus komt op de tijden en ik niet meer dan een uur vergeefs op een bus sta te wachten, zonder dat ie überhaupt komt.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Qbuzz

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Qbuzz nog niet in behandeling is genomen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Qbuzz in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Qbuzz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door mdelvallesantin