Klacht: meedoen gratis zomerlot kost uiteindelijk €52

bertito op 16 oktober 2017 over Postcode Loterij in de categorie Loterijen

Ik deed mee met het gratis zomerlot 2017 van de postcodeloterij via Albert Heijn. Ik won niks maar werd gebeld door de PL met een bod van gratis 2 loten waarbij een AH cadeaubon van €15. Ik kon elk moment opzeggen! Er werd niet gemeld dat de loten beiden voor september zouden gelden. Ik dacht dat zij voor september en oktober zouden gelden. In oktober keek ik naar mn bankrekening en zag dat €26 was afgeschreven door de PL voor 2 loten voor oktober! Ik klikte op storneren. Direct de PL opgebeld en gezegd dat dit niet de bedoeling was! Zij ontkenden dat niet gezegd was dat de loten beiden voor september zouden gelden. November stond ook al aangemeld op de incasso, dus dat geld raak ik ook kwijt, want kon/wilde ze niet voor mij regelen. Kortom, dat elk moment opzeggen stelt niks voor want het geld voor de volgende maand ben je dan zowieso toch wel kwijt.

Ik zei dat ik de bandopname wil die is opgenomen toen zij mij belden met het aanbod na de zomeractie.

Ik schaam me ervoor dat ik hier ingetrapt ben, en ik ben verdrietig. Normaliter gebeurt mij dit niet 🙁 Ik had het kunnen weten want ik had een paar gratis zomerloten voor vrienden en familie meegenomen maar niemand wilde ze want \”daar kom je niet meer vanaf\” werd er gezegd.

Ik wil zowel het geld terug van de loten van oktober als november 2017 en dat is 2 x €26 = €52 want ik ben voorgelogen.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Postcode Loterij

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Postcode Loterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door