Klacht: Oplichting en misleiding!

mor op 23 juli 2023 over Mediumchat.nl in de categorie Chat sites

Al zoveel geld aan mediumchat kwijt geraakt en na jaren is er dus letterlijk niks maar dan ook niks uitgekomen of in de buurt wat zij je vertellen. Wel 25 verschilden mediums gesproken allemaal misleiden zij je en spelen op je zwakke punten in. Het boeit ze niet wat jouw situatie is zij gaan daarop inspelen en aan het lijntje houden. Als je Amy bos contacteert hierover dan zegt zij dat het in de voorwaarden staat dat zij alleen advies geven terwijl er op fb en op hun pagina onder hun mediums duidelijk staat wat hun kwaliteiten zijn en wat zij voor jou kunnen betekenen. Duidelijk staat er ervaren waarzegster/kaartlegster kan jou toekomst voorspellen en vertellen wie jouw nieuwe liefde gaat zijn etc etc. Eindstand krijg je 15 credits om nog meer bullshit aan te horen. Ingrid Anna is ook eentje die zoveel onzin heeft verteld en boos wordt als je zegt dat het niet klopt wat zij zegt.

Ik wil al mijn geld terug van de afgelopen jaren of minstens de helf!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mediumchat.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mediumchat.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door mor