Klacht: Zorgwekkende mails

op 19 april 2018 over Medium Amanda in de categorie Chat sites

Ik krijg al geruime tijd mails van medium Amanda. Of ze echt zijn weet ik niet want zo zijn er nog mails van andere.
Nu zitten er soms mails bij zoals vandaag dat ik meteen moet reageren want anders ben ik niet te helpen en blijft het ongeluk bestaan. Ik wordt hier gewoon angstig van moet ik zeggen.
Er wordt dan gezegd omdat ik een goed persoon ben de uitverkorene te zijn, waarom wordt dan geen hulp geboden als het zo dringend is zonder toestemming en eerst geld te moeten storten. Als iemand in nood is help ik die persoon zonder er geld voor te vragen.
Er worden miljoenen beloofd als je reageert.
Vraag me af of er dan ook iets concreters gezegd kan worden dan met info die altijd betrekking op jou kan hebben.

Dat er concrete persoonlijke dingen verteld worden. Door wie bijvoorbeeld dat ik ongeluk zou hebben, of waarmee ik miljoenen ga verdienen zoals gesteld wordt. Er valt wel iets te zeggen over de visioenen die nu maar vaag blijven

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Medium Amanda over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Medium Amanda in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Medium Amanda een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Medium Amanda

Heeft op 20 april 2018 om 10:29 geantwoord

Beste Bia01ver,

In uw bericht geeft u aan dat u geruime tijd mails van mij ontvangt en dat u hier angstig van wordt.

Het is niet mijn bedoeling om u angst aan te jagen. Ik ben er juist om u te helpen, vandaar dat ik verschillende mailtjes naar u toestuur.

Ik kan helaas niet concreter op de mailtjes ingaan omdat dit de visioenen zijn die ik binnen krijg. Bovendien de toekomst staat niet altijd vast.

Mocht je nog meer vragen hebben dan kun je me altijd een mailtje sturen.

Groet,

Amanda

Heeft op 20 april 2018 om 10:39 geantwoord

In de mail wordt eigenlijk nog niets gezegd. Een mail sturen met dat ik nog beperkt de tijd heb en nu actie moet nemen anders heb ik heel mijn leven ongeluk is geen hulp. Als je vind dat er actie nodig is zou ik dat meteen doen als ik zie dat iemand problemen heeft en ik het kan voorkomen. Zonder er iets voor terug te willen. Maar dat zal u ook in uw visioen zien dat ik onbaatzuchtig ben. Dus ik sta klaar voor andere zonder er iets voor terug te willen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bia01ver