Klacht: wil mijn geld terug

op 19 juni 2018 over Medium Amanda in de categorie Chat sites

op 30-04-2018 en op 04 05 2018 heb ik 49,95 en 29,95 euro betaald moest geld storten tintel.bv.rotterdam wat ik ook gedaan heb.
op 05 05 2018 laat ik weten dat ik mijn geld terug wil. ik krijg een antwoord dat ik de bewijzen moet op sturen dan ging zij het nakijken.tot op heden heb ik nog niets terug gekregen. wel berichten dat ik veel geld ging krijgen.zij schrijft wanneer gij niet geheel tevreden bent.volstaat het een kort bericht te sturen.zonder discussie zal jij onmiddelijk terugbetaald worden

als ik mijn geld terug heb en aan deze oplichterij een einde word gemaakt

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Medium Amanda over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Medium Amanda in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Medium Amanda een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Medium Amanda

Heeft op 21 juni 2018 om 15:18 geantwoord

Beste Marcel,

Bedankt voor je berichtje.

Ik vind het spijtig om te horen dat je niet tevreden bent met je reading.

Ik heb je berichtjes inderdaad ontvangen. Ik heb gevraagd voor een betaalbewijs. Deze heb je nog niet verstuurd, vaak begint de betalingsreferentie met een 8 of een 9. Zou je dit alsnog kunnen doen?

Medium Amanda

Reactie van de melder van de klacht guldentops .m@interia.pl

10 maanden geleden - ik heb met Bancontact betaald kaartnummer 6703 33xx xxxx 2902 9

Bericht van Medium Amanda

10 maanden geleden - Beste Marcel, Ik wil het geld graag terug storten. Echter werk ik met een betalingssysteem waarvoor ik een transactienr. nodig heb. Deze kun je vinden op je bankafschrift. Met vriendelijke groet, Amanda

Alle klachten die gemeld zijn door guldentops .m@interia.pl