string(13) "old_forced = " NULL string(13) "old_forced = " NULL Niet na komen van de afspraak tot terugbetaling « KLACHT.nl

Klacht: Niet na komen van de afspraak tot terugbetaling

op 19 december 2017 over Medium Amanda in de categorie Chat sites

Ik heb kontakt gehad met medium amanda ongeveer vijf weken geleden en heb haar 29,95 overgemaakt maar toen kwam ik er achter dat er niets gebeurde dus na een paar dagen heb ik mijn geld terug gevraagd want dat kon volgens haar als je niet tevreden was maar tot op heden heb ik mijn geld niet terug gekregen heb haar twee keer een mail gestuurd en iedere keer zegt ze dat ze ermee bezig zijn maar nog geen geld terug ik wil gewoon mijn geld terug zo snel mogelijk.

Als ik mijn geld terug heb gekregen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Medium Amanda over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Medium Amanda in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Medium Amanda een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Medium Amanda

Heeft op 20 december 2017 om 09:12 geantwoord

Beste Nurhan,

In uw bericht geeft u aan dat u uw bedrag nog niet ontvangen heeft. Medium Amanda heeft zelf contact met u gezocht om te vragen of zij iets voor u kon betekenen, helaas heeft u daar niet meer op gereageerd.

Het bedrag krijgt u terug binnen 10 werkdagen.

Support Team Medium Amanda

Heeft op 02 januari 2018 om 01:56 geantwoord

Ja medium Amanda heeft contact opgenomen met mij en gezegd dat ik het geld binnen tien dagen zou krijgen maar tot op heden nog steeds niks ontvangen het probleem is dat ze het steeds uitstelt al twee keer het moet nu wel ophouden want ik ben al twee maanden bezig met mijn geld te vragen.
Met vriendelijke groeten.
N.Erkan