Klacht: Dagelijks ongevraagd meerdere spamberichten

op 04 januari 2019 over Medium Amanda in de categorie Chat sites

Ik krijg sinds korte tijd meerdere spamberichten medium Amanda. Ik lees ze niet want ik heb hiervoor nog nooit contact gehad of gezocht. Het is ontzettend vervelend omdat het daags wel 5 of 6 berichten zijn.

Als ik geen spam meer krijg van medium Amanda

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Medium Amanda over deze klacht.

Bericht van Medium Amanda

7 maanden geleden - Hallo, E. Janssen, Het spijt ons om te horen dat u spam berichten krijgt op de naam van Medium Amanda. Wij hebben een strikt beleid om e-mails alleen te verzenden naar degenen die ervoor hebben gekozen om ze te ontvangen en zich hebben aangemeld bij ons e-mailprogramma overeenkomstig de AVG-conformiteit. Ik ben bang dat u op de e-mail lijst staat van iemand anders die Medium Amanda gebruikt, omdat uw e-mailadres niet bestaat in ons systeem. Excuses voor het ongemak. Medium Amanda Ondersteuning

Reactie van de melder van de klacht D.E.J.

7 maanden geleden - Beste Medium Amanda. Bedankt voor de reactie. Dat moet voor u dan ook behoorlijk vervelend zijn. De spam is inmiddels gestopt. Groet, E. Janssen

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Medium Amanda in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door D.E.J.