Klacht: Ben niet tevreden

op 13 december 2017 over Medium Amanda in de categorie Chat sites

Ik heb mijn horoscoop van me laten voor spellen dan laten ze me betalen en ben er zelf ingelopen al een paar keer wel ze komen altijd mee af van voorspoed en dan met negatieve gevolgen

Als ik alles terug krijg wat ik betaald heb

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Medium Amanda over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Medium Amanda in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Medium Amanda een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Medium Amanda

Heeft op 13 december 2017 om 13:06 geantwoord

Beste Marc,

Bedankt voor uw bericht. Kunt u misschien toelichten wat de reden is dat u niet tevreden bent. Uit uw verhaal kunnen we dit niet helemaal opmaken. U kunt dit mailen naar amanda@mediumamanda.nl. Zij zal u dan zelf antwoord geven en dieper op uw vragen ingaan.

Support Team Medium Amanda

Heeft op 15 december 2017 om 13:31 geantwoord

Ik stuur een mail door na hun en reageert niet dus ik ga al men cente terug vragen

Reactie van de melder van de klacht Marc 38

1 jaar geleden - Ja deze dame is blijkbaar een oplichter denk ik stuur mails na haar maar site is nooit berijkbaar

Bericht van Medium Amanda

1 jaar geleden - Beste Marc,In uw bericht geeft u aan dat u geen reactie ontvangt. Een reactie ontvangt u met 3 werkdagen. Het kan dus zijn dat u nog antwoord moet ontvangen.Met vriendelijke groet,Support Team Medium Amanda

Reactie van de melder van de klacht Marc 38

1 jaar geleden - 13 december een bericht dan zeggen ze binne 3 dagen komt er een oplossing ma niets

Alle klachten die gemeld zijn door Marc 38