Klacht: Bedrog

op 23 januari 2018 over Medium Amanda in de categorie Chat sites

Medium Amanda komt ongevraagd op mijn email adres,, en geeft een beknopte Reading. Hierbij zegt ze dat ik schulden hebt, het moeilijk hebt, en dat zij mij een Reading wilt geven, zodat ik een geldbedrag kan winnen, wat mijn leven makkelijker maakt. Deze Reading moet je wel betalen, en kost 30 euro. Hierdoor kunnen mensen in nog wel grotere problemen komen, want als je erop in gaat ben je 30 euro kwijt, en waarschijnlijk geen prijs wint. Als Amanda eerlijk is, en zeker weet dat ze een medium is, dan geef je die Reading GRATIS weg, en wil je pas geld, als diegene een mooie prijs wint. Hierdoor komen mensen, die het al moeilijk hebben, nog verder in de shit.

Pas geld vragen als de Reading klopt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Medium Amanda over deze klacht.

Bericht van Medium Amanda

1 jaar geleden - Beste Dukiespike, In uw bericht geeft u aan dat u de berichten van medium Amanda niet op prijs stelt. Wij vinden het jammer dat u de e-mails van medium Amanda vervelend vindt. U kunt zich altijd afmelden door u uit te schrijven via de afmeldknop.Deze kunt u onderaan de e-mails vinden. Met vriendelijke groet, Support Team Medium Amanda

Reactie van de melder van de klacht dukiespike

1 jaar geleden - Ik vind dat je mensen in de problemen laat komen, mensen die tegen beter weten in hopen op een beter leven. een medium die echt mensen kan helpen, die vraagt pas geld achteraf. Sorry maar als ik geld door jou zal kunnen winnen, dan zal ik je wel meer willen geven dan die 30 euro. Het enige wat ik nu doet, is mensen waarschuwen voor je, WEES EERLIJK. Ik weet zeker dat je door deze actie zelf genoeg geld verdient. Maar andere in geldprobleem laat komen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Medium Amanda in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Medium Amanda een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Medium Amanda

Heeft op 05 februari 2018 om 10:03 geantwoord

Beste Dukiespike,

We vinden het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over onze service medium Amanda.

Wilt u onze mails niet meer ontvangen, dan kunt u zich op ieder moment van de dag afmelden. Deze kunt u onderaan de e-mails vinden.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Support Team Medium Amanda

Alle klachten die gemeld zijn door dukiespike