Klacht: Aanvraag niet geleverd

op 05 december 2017 over Medium Amanda in de categorie Chat sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goede dag

Ben nu bij me derde email die ik nu stuur waarom hoor ik niks heb een email gekregen van afgelopen zondag heb dus maandag zie bewijs hieronder is dus betaalt maar kreeg daarna geen bevestiging wat wordt er nu oplost wil dit wel heel graag weten
Heb €29,95 zoals gevraagd via de creditcard betaald er is iets mis gegaan het bedrag is wel afgeboekt graag een reactie aub
Alvast bedankt

Gewenste Oplossing:

Wil graag datgene waarvoor ik betaald heb ook wordt geleverd.Er

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Medium Amanda over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Medium Amanda in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Medium Amanda een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Medium Amanda

Heeft op 06 december 2017 om 09:01 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Neomie,

Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je niets hebt ontvangen. Wij hebben het voor u uitgezocht en het blijkt dat de bestelling geannuleerd is. Wij sturen u vanaf het e-mailadres amanda@mediumamanda.nl inhoudelijk meer informatie. Dit doen wij op deze manier omdat het over betaalgegevens gaat.

Met vriendelijke groet,

Support Team Medium Amanda

Alle klachten die gemeld zijn door Koiny