Klacht: klantonvriendelijk

temp01 op 02 februari 2022 over Medicas in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Waar andere incasso bureau’s u netjes te woord staan word je bij medicas behandelt alsof je een kennis van de persoon achter de telefoon bent. Ook word er totaal niet meegedacht en kan er geen zinnig woord behalve ‘oke’ uitkomen

Gewenste Oplossing:

een cursus klantvriendelijkheid voor alle medewerkers :)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Medicas over deze klacht.

Bericht van Medicas

2 jaren geleden - Goedemiddag, Vervelend dat u beide gesprekken zo ervaren heeft, maar tijdens beide gesprekken bent u netjes te woord gestaan. Wij zijn u ook gedeeltelijk tegemoetgekomen door u uitstel te verlenen. Aangezien de vordering al geruime tijd open staat, zijn we alleen niet akkoord gegaan met het langere uitstel dat u wenste. Dus we hebben met u meegedacht alleen zijn we niet helemaal akkoord gegaan met hetgeen u wenste. Met vriendelijke groeten, Medicas

Reactie van de melder van de klacht temp01

2 jaren geleden - het tweede gesprek ben ik inderdaad netjes te woord gestaan. Hierin werd het ook duidelijk uitgelegd waardoor ik begreep waarom het niet kon. Als je op een onaardige toon alleen maar een ‘nee’ met een zucht hoort vind ik dat heel apart voor een professioneel bedrijf. Het is namelijk zo dat er vaak wel uitstel verleend kan worden. Dus ik begreep niet waarom het nu niet kon ( overigens niet bij jullie ) Mevrouw was aardig geïrriteerd en wist ook duidelijk geen normale reactie te geven dus ik ben zeker niet netjes te woord gestaan. Over het tweede gesprek ben ik zeer tevreden en heeft de meneer netjes uitgelegd zonder zuchten en geïrriteerde antwoorden hoe we het konden oplossen. Ik heb bewust een tweede keer gebeld omdat ik een normaal antwoord met evntuele uitleg wenste. Wel vond ik het ontzettend vaag over de dagen uitstel, het kon ‘wel een paar dagen’ maar of er nu een duidelijke regeling afgesproken moest worden geen idee. Opnieuw onprofessioneel als je het mij vraagt. Het gaat er niet om dat jullie niet met mijn verzoek zijn meegegaan maar de onduidelijkheid en de houding van de medewerkster hebben mij de klacht laten indienen. Medicas ‘juristen’ mag je wel iets meer verwachten lijkt mij!

Alle klachten die gemeld zijn door temp01