Klacht: Mediaspeler niet ontvangen

op 10 juli 2012 over Light in the box in de categorie Internetshops - Elektronica

Bericht van Light in the box

5 jaren geleden - Beste klant , We vinden het erg vervelend om te horen hoe uw bestelling bij LightInTheBox.com is verlopen. Onze welgemeende excuses voor het probleem en veroorzaakte ongemak. Wij hebben zojuist een email naar u gestuurd met daarin een voorstel tot oplossing. Mocht u hierover nog verdere vragen hebben, dan kunt u contact met ons opnemen in een antwoord op de verstuurde e-mail. Met vriendelijke groet, De klantendienst

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Light in the box in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Light in the box een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Light in the box

Heeft op 11 juli 2012 om 11:56 geantwoord