Klacht: mediamarkt outlet 2e hands spul

op 28 mei 2021 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Vandaag 2 mobiele toestellen ontvangen via Mediamarkt Outlet en het ziet er 5e hands uit, onvoorstelbaar verpakt, bestelnummer 156981, gelijk gebeld beroert gesprek, met mompelende man, nog een keer gebeld, gesproken met een beleefde man de heer Landman, die mij “succes wenste in het filiaal Duiven, en … dat hij continu dit soort gesprekken voerde met klanten die fors teleurgesteld zijn over de zendingen van Mediamarkt Outlet, goed op naar Duiven , eerst een charmante dame, die direct zei dit kan echt niet, maar daarna door een zeer onbeschofte man werdt vervangen, deze insinueerde gelijk maar dat de zending niet zo verstuurd was en dat hij het eerst maar nader ging bekijken / onderzoeken , ja toen was ik boos, een andere collega zag dat het gesprek fout ging dus sprong ook bij, Ja mijnheer ook geen familienaam maar hij wilde wel helpen , citaten alle spullen uit de outlet zijn 2e hands, dat kan je ook aan de prijs zien ( sorry daar zit maar 10% korting ) buiten dat waarom heet het dan niet 2e hands outlet? Outlet betekent toch wat anders dan 2e hands , raar en vies gedoe alles ingeleverd, de beveiliger erbij alles vastgelegd foto’s van de zending bij ontvangst, de gesprekken met de helpdeskop audio en video van mijn vrouw over het verloop bij Media Markt Duiven die was het nog sneller zat, dus starte de opname, de beoordeling van Media Markt Duiven geeft ook te denken , je ziet het zelden zo laag 1,5 punt uit 5, de laagste score is een 1 , honderden reviews, en wat een onzin om 16.45 spullen ontvangen teleurgesteld en wil het retour brengen in de winkel voor 18.00 lijkt me snel genoeg, ja ik wordt wel boos in deze context maar kom op niemand wil zo behandeld worden. spullen retour en geld hopelijk snel retour anders maar weer er langs , dat was het weer dank u wel..
Even een update heel veel contact gehad met Media markt, opvallend was dat alle medewerkers van Mediamarkt adviseren om niet in de outlet te kopen, de opmerkingen zijn : het is 2e hands, het zijn retourgoederen, reparatie goederen. , beschadigde goederen en demo modellen. Dat is de mededeling van het personeel. Deze week is de website verandert, klik Je op outlet krijg je eerst een uitleg over de outlet, dat het spullen zijn die een 2e kans verdienen en in de omschrijving even goed zoeken het manko, dus wat er mee is, gewoon nooit kopen ze gaan bijna weg voor de volle prijs . Inmiddels zijn de telefoons een voor een na onderzoek gecrediteerd en excuses voor de insinuaties van de betreffende medewerker. Nu nog het geld retour.

geld onmiddelijk retour, (nog niet gebeurt) spullen reeds retour en credit nota ontvangen

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gwdb