Klacht: Mediamarkt , met leugens bereik je niets!

op 01 februari 2014 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Btw actie promoten en vervolgens de producten van webshop verwijderen.
Ik heb afgelopen woensdag gelijk na 18 uur, een bestelling geplaatst tbv Huawei g700. Bestelling succesvol afgerond betaald en al.
En vanmiddag net voor 6 uur, kreeg ik een mail. Waarin stond dat de telefoon niet meer leverbaar was ivm geen levering door de leverancier. Waar blijft de professionaliteit? waar blijft de servicegerichte aanpak?

Naar aanleiding van het mailtje, heb ik met servicedesk gemeld. Enige wat de telefoniste zegt van, jah ons excuses hierdoor. De telefoon is niet meer leverbaar. Tjah, zal wel fijn zijn, als ik meteen tijdens de bestelling zou weten of iets kunt leveren of niet. Sterker nog toch ik de telefoon bestelde, was het gewoon op voorraad.
DIT WORDT MIJN LAATSTE AANKOOP BIJ DE MEDIAMARKT!!

ik wil mijn geld zsm terug en wil verder niet met dit onbetrouwbare zaak te maken hebben. En zal mijn kennissen en vrienden sterk afraden om bij mediamarkt aankopen te doen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Avsar