Klacht: Mediamarkt is toch wel gek!

op 02 februari 2014 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb via de webshop de Nikon 1j1 gekocht voor €217,-. Anderhalve dag later stond deze voor €199,- online.
Ik naar mediamarkt gebeld om dit aan te geven en dat ik het verschil graag terug wil. Kreeg ik als antwoord dat de camera woensdag al voor €199,- had moeten staan. Maar om het verschil terug te krijgen kon ik de camera in de winkel retourneren en dan online de camera opnieuw bestellen voor €199,-, zo had ik dan mijn verschil terug.
Hun maken een fout en ik moet het zelf oplossen.
Ik de klantenservice gemaild krijg ik als antwoord:

Helaas kunnen wij u niet tegemoet komen in het terugboeken van 18 Euro omdat de prijzen op onze website dagelijks fluctueren, soms wel meerdere keren per dag.

De enige manier om gebruik te kunnen maken van deze aanbieding is het artikel te retourneren en opnieuw te bestellen.

Lijkt mij toch niet de normale gang van zaken en ook zeer klantonvriendelijk.
Ik denk een volgende keer wel na over een aankoop bij Mediamarkt, ik ben toch wel gek.

Ik zou graag zien dat het verschil van €18,- wordt teruggestort op mijn rekening.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Barb1981