Klacht: Mediamarkt doet er alles aan om geen geld terug te geven

Kellyv10 op 17 september 2021 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Voor de vierde keer is de stofzuiger waar ik nog steeds garantie op heb, naar de reparatieservice van Mediamarkt gebracht. Er is aan het begin afgesproken dat de stofzuiger maar maximaal 3 keer gerepareerd mag worden. Mediamarkt doet er alles aan om het geld niet terug te hoeven geven, terwijl dit wel toegezegd is volgens de garantie. Ik zit inmiddels al twee maanden (4x 15 reparatiedagen) zonder stofzuiger. De laatste keer is toegezegd dat ze de klacht versnelt zullen behandelen (5 werkdagen i.p.v. 15 werkdagen) maar ook daar hebben ze zich niet aangehouden. Ik koop nooit meer iets bij Mediamarkt!!

Ik zou mijn geld graag z.s.m. terug willen omdat dit al meerdere malen is toegezegd en ook volgens de garantie heb ik daar recht op

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kellyv10