Klacht: Mediabox problemen nooit opgelost

op 22 september 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Sinds we lid zijn van Ziggo hebben we problemen met de horizon of nu mediabox xl. De eerste box die we kregen, nadat helaas onze eigen humax kapot was gegaan, bleek de ventilator niet te werken. Dus nieuwe gekregen en toen begonnen de echte problemen. Het beeld hapert, stop er af en toe mee bij live kijken maar vooral bij opnames. Je hoort een geluid alsof een dj een plaat stop zet en dan staat het beeld bijna 1 minuut stil, en dit een aantal keer in een aflevering of avond. Ook hebben we vele problemen gehad met de gids, hier staat regelmatig ‘zender verstrekt geen informatie’. Ook dit hebben we meerdere malen gehad, hij update niet. Tja weer een nieuwe box dan maar. Dan doet hij het weer even, maar dat haperend beeld blijft. Ook hadden we eerst het thuisnetwerk geïnstalleerd want dat kan met zo’n box! En nu kan dat weer niet! Na tien keer gebeld te hebben zei iemand van ziggo eindelijk eens dat dat niet meer mogelijk is vanwege storingen in de box. Fijn, daar promoot ziggo wel mee. En wij hadden dit fijn in gebruik vanwege een server thuis. Nou goed, inmiddels de zesde (!) box gekregen. De vierde was eigenlijk wel goed, tot een software update van Ziggo en toen begonnen alle problemen weer. Gisteren de vijfde box gekregen, deze liep niet door bij de installatie, en vandaag na veel bellen en zeuren is de monteur terug gekomen en heeft de zesde box aangesloten. Ook deze loopt weer niet door! Ik ben vandaag van 9-17u bezig geweest met ziggo en nu hebben we ene tijdelijke aansluiting met een humax (!) omdat we anders helemaal geen tv kunnne kijken. Ik heb 8 mensen aan de telefoon gehad, ik heb alle namen van iedereen en tijdstippen opgeschreven en helaas krijgen we pas een vergoeding als ‘het originele probleem’ is opgelost! Nou dat is nog steeds niet dus we wachten maar, mogen ze straks twee jaar terug betalen!

Als het allemaal werkt wat ziggo zegt dat zou moeten werken!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lucenkristel