Klacht: Ze komen hun afspraken niet na!

Milmous op 13 juni 2017 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorige week dinsdag TV besteld bij de Mediamarkt. Na lang twijfelen tussen Mediamarkt en Coolblue. Prijs was hetzelfde maar het feit dat Mediamarkt veel winkels heeft waar je heen kunt mocht er iets met de TV zijn, gaf de doorslag. TV zou volgende dag bezorgd worden. Dynalogic geeft op woensdag sorteerfout en vervolgens hoor ik niets meer. Met Mediamarkt gebeld en te woord gestaan door uiterst onvriendelijke medewerker die voorstelt dat ik mijn bestelling maar cancel als het me niet bevalt. Uiteindelijk zegt hij toe e.e.a. uit te zoeken en mij te mailen. Niet dus! Donderdag maar weer gebeld, nu wel vriendelijke medewerker die mij niet verder kan helpen want afhankelijk van Dynalogic. Vrijdag wordt TV dan bezorgd. Zaterdag oude TV van de muur en nieuwe uitgepakt. Geen afstandsbediening en handleiding in de doos!! Nu belt mijn man boos naar de Mediamarkt. Ze gaan het regelen en deze TV omruilen voor een nieuwe. Ik bel daarna nogmaals voor de zekerheid of wij verder geen actie hoeven te ondernemen qua nieuwe bestellen. Nee hoor, wordt allemaal keurig in orde gemaakt voor ons en bovendien waren ze online al uitverkocht?! Maandagochtend een mail van Mediamarktteam dat ze de omruiling graag in orde voor ons maken. ’s Middags kreeg ik een mail of ik mijn artikel zelf wilde opsturen naar Antwoordnummer…?? Na ontvangst door de servicedienst kreeg ik binnen 20 dagen een nieuw artikel toegestuurd. Ik maar weer eens gebeld. De medewerker vertelde mij dat ik dit mailtje als niet verzonden kon beschouwen. Was niet van toepassing. Waarom sturen ze het dan? Ik vroeg nog even voor de zekerheid of ze zeker wist dat ik een nieuwe TV zou krijgen. Want inmiddels een bevestiging van Dynalogic dat ze dinsdag een order kwamen ophalen maar verder niets over bezorgen. Nee hoor, ik hoefde me echt geen zorgen te maken, kwam allemaal goed. Dinsdagochtend wordt de incomplete TV opgehaald en inderdaad van een vervanging weten ze niets bij Dynalogic. Mediamarkt maar weer gebeld. Na lang in de wacht omdat de medewerkster het moest uitzoeken en niets begreep van de gang van zaken kon ze me doodleuk vertellen dat er niets bezorgd kon worden omdat ze door de voorraad heen zijn. Ik zou mijn geld teruggestort krijgen (gelukkig voor achteraf betalen gekozen maar dat terzijde). Een week later sta je gewoon met lege handen na al die beloftes en het mooiste is nog dat de TV bij Coolblue inmiddels €101,- duurder is geworden. Voor mij nooit meer Mediamarkt!!! En ik was al zo gewaarschuwd door mijn zusje die vorig jaar een nare ervaring in de winkel had. Klantvriendelijk kennen ze niet bij de Mediamarkt!

Gewenste Oplossing:

Als ze de klant serieus gaan nemen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door