Klacht: Voor 23.30 besteld….

op 19 oktober 2019 over Media Markt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Ik heb een product gekocht in de avond, Ronny 21.00 de bestelling afgerond. Wel de bevestiging gehad van de bestelling, dezelfde avond nog. Maar de volgende dag om 17.00 uur én geen mail en geen product geleverd. Contact gelegd met de klantenservice. Deze vroegen om wat gegevens en die hebben ze gekregen. Men vroeg een moment geduld zodat er het een en ander nagekeken kon worden. Na een minuut of 5 kreeg ik de reactie dat de chat gesloten werd omdat ik geen reactie gaf??? En dat terwijl ik op reactie van de Media Markt zit te wachten. Nogmaals geprobeerd om via de chat contact te krijgen maar er wordt niet meer gereageerd.

Als ik weet wanneer mijn product geleverd wordt! En waarom het contact met de klantenservice zo slecht is verlopen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Media Markt

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Media Markt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Robjens