Klacht: Slechte service en onbeleefd personeel bij Media Markt Heerlen. Afdeling productretour of reparatie

EBY op 22 juli 2018 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Slechte service en onbeleefd personeel bij Media Markt Heerlen. Eigenlijk helemaal geen idee van klantendienst of hoe om te gaan met een productretour of reparatie. Geen eigenaarschap van het probleem of uitleg van het proces aan de klant. Geen bepaling van een vervangend product of een defect vervangende product terwijl het rendement wordt beheerd. Geef de fabrikant of de klant altijd de schuld en neem geen verantwoordelijkheid voor het beheer van het retour- en vervanging- reparatieproces voor de klant. Gisteren vrijdag 20-07-2018 bij de media markt Heerlen geweest. Heb een Huawei P10 van 23-02-2018. Telefoon wordt heel warm en geeft een melding dat hij wordt uitgeschakeld wegens hitte en hij gaat uit, dit gebeurd 3 a 4 keer op een dag. Had de telefoon net drie manden. Dus na heel veel gezeur aan de balie een leen telefoon een Motorola G 8 GB Black SR NR 111111 gekregen. Dit ding werkt voor geen meter. Scherm zichtbare schade. Oplader kapot. Nee ik ga er vanuit dat die goed is. Melding van gemaakt. Na twee dagen de telefoon niet meer gebruikt omdat hij was – hartstikke sloom – facebook doet het niet – Instagram doet het niet-oplader kapot en bij 75 % gaat de heel telefoon uit. Lekker service zo hoor. Na drie weken moest ik ook nog 45.00 euro betallen voor deze Motorola ivm de schermschade .Erg blij om de tijd van de klant te verspillen met meer dan een twee uur wachten in de winkel, maar toch heel snel om het geld van de klant te nemen. Erg slecht in het helpen van de klant en bot . Weigert de manager te bellen om een formele klacht te behandelen met de mededeling dat zij is de manager ook weigert haar naam door te geven. Belt in plaats daarvan de beveiliging om me de winkel uit te gooien.. Triest! Triest! Triest! schandalig. Zij wijzen gewoon de middelvinger in ons gezicht. Bedankt Media Markt voor deze zeer klantonvriendelijke behandeling!

Gewenste Oplossing:

Contact met de manager van Media Markt Heerlen

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door