Klacht: Onbehulpzaam en brutaal personeel

SirJls op 01 juni 2017 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn klacht is als volgt:

De laatste jaren zie ik een groeiende trend ontstaan bij alle filialen van de
Media Markt die ik bezoek, namelijk niet behulpzaam en buitengewoon brutaal en
onverschillig personeel. Dit baart mij grote zorgen aangezien ik in het
verleden vaak bij de Media Markt producten kocht met normale tevredenheid,
maar tegenwoordig liever uitwijk naar duurdere alternatieven
(coolblue bijvoorbeeld) waar de service wel kan worden gegarandeerd.

Zo was de situatie afgelopen week de druppel:

Enige tijd geleden had ik een een Philips Circle Edition – USB-stick – 16 GB
gekocht bij de Media Markt op de Binnenwegplein 50-52, 3012 KA Rotterdam.
Deze stick beviel mij erg goed en ik wilde graag een tweede kopen voor voor
mijn moeder die hier om had gevraagd. In de winkel kon ik echter niet vinden
wat ik zocht, want het hing niet meer op dezelfde plek; dus ik dacht ik gaat
even navraag doen over het product wat ik zoek en of het nog op voorraad is.

Mijn zoektocht na een vrije medewerker was na een ‘kleine’ 10 minuten voltooid
en ik liep er één tegen het lijf die ik dan ook gelijk maar aansprak, de
conversatie liep als volgt:

Ik: ‘Ah, goedemiddag meneer kan ik u iets vragen?!’
Verkoper: … *Onverschillige houding en blik*
Ik: ‘Ik ben opzoek naar een specifieke USB stick die ik hier in het verleden
ook gekocht heb, maar hij is er niet meer.
Verkoper: …
Ik: Enig idee waar ik die kan vinden?
Verkoper: *begint te wandelen*
Ik: *volg*
Verkoper: USB sticks…
Ik: Uhm ja juist, hier heb ik ook al voor gestaan, maar ik ben, zoals
aangegeven opzoek naar een specifiek model, namelijk een Philips USB stick.
Verkoper: Philips?
Verkoper: *denkt*
Verkoper: Nee Philips niet
Ik: Oh dat is raar in het niet zo recente verleden heb ik hier een USB stick
van Philips gekocht…
Ik: Maar dan neem ik aan dat deze niet meer worden geleverd en dit alle
modellen zijn die u heeft?
Verkoper: *in gebrekkig Nederlands* Ja dit is alles ja, neem gewoon dees is ook
goeie…
Ik: Oke hartstikke bedankt (overweegt naar manager te gaan om de klacht mede te
delen, maar heeft geen zin hier tijd aan te besteden en besteld gewoon bij
bol.com)

Kortom dit is de zoveelste keer dat ik weer negatief gevleid was door het
personeel van de Media Markt dat mij wederom van een slechte service, een
onsympathieke en onverschillige houding wist te voorzien en leeg naar buiten
liep lopen.

Gewenste Oplossing:

Als er bij de Media Markt weer meer aandacht wordt besteed aan klantvriendelijkheid, behulpzaamheid en normen en waarden. Ook zie ik graag dat het personeel dat mij helpt met twee woorden spreekt en mij aanspreekt met u in plaats van al dat ge-je en ge-jou. Fatsoenlijke beheersing van nederlandse taal in woord en geschrift is ver te zoeken en ik vind dit erg kwalijk.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door