Klacht: Medewerkster was niet klantvriendelijk en ze wilt me niet helpen.

op 14 december 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik ben vandaag naar kruitvat van mariahoeve centrum den haag geweest ,ik wou gewoon dames tas kopen,dus ben ik binnen gegaan naar die meisje die daar werkt en gevraagd of ze.mee kan komen om die tas los te maken bij stalen ding buiten..ze keek me zo boos aan en ze ging in eens geen 1 min zoeken bij.kassa en zegt ze tegen.mij ja sorry mevrouw sluetel van tassen ding is kwijt ..ik bleef haar aan kijken.want dat deed echt schandallig zooo te doen..ik wil graag tas kopen en ze zoekt in.een niet overal.binnen bv en buiten gewwooon bij kassa gekkekn en keek.me.aan en ja sorry geen sleutel..ik.vind het niet fatsoenlijke van haar en puuur niet klantvriendelijk.

Ze moeten.de.klant zijn waarde geven en niet zo..respectloos tegen.mij.doen..ik ga zoz et zo daar noooit meer iets kopen...heb genoeg..ik voel.me.echt gekwetst..zefs als zeij.gratis geeft hoef ik.niet meer..ik.ben echt booos opndie medewerkster

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Najah