Klacht: medewerkster in deventer

op 18 mei 2016 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

hallo ik spport al sinds the opening van fit for free in deventer en er is een medewerkster met de naam Mariska, die constant zit te appen en als je haar iets vraagt geeft ze een grote mond terug, ze staat elke keer stiekem te apppen, en voert echt weinig uit , ik snapp niet waarom ze daar nog werkt. ze heeft echt geen manieren.

ik ben tevreden als jullie haar ontsllaan, want ben niet de eerste die klaagt over haar

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 18 mei 2016 om 10:05 geantwoord

Beste Falco, wij vinden het vervelend om te horen dat u de instelling van één van onze medewerkers ondermaats vindt. Het per direct ontslaan is (wat ons betreft) een zeer rigoureuze oplossing maar wij zullen de kwestie uiteraard wel melden bij de desbetreffende clubmanager. Wellicht is het telefoongebruik te verklaren en zijn er afspraken gemaakt i.v.m de privésituatie van de betreffende medewerkster. Ook wij weten hier uiteraard het fijne niet van. Dit is vanzelfsprekend geen reden tot een onvriendelijke houding en dit zal dan ook zeker besproken worden. Onze excuses voor het ongemak. Voor eventuele vragen of opmerkingen zijn wij te bereiken via webcare@fitforfree.nl. Met vriendelijke groet, Bas

Alle klachten die gemeld zijn door Falco22