Klacht: Medewerkster die me uitschold

op 20 juni 2016 over Mango in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste mango,

Op 19 juni, te Den haag bij Mango Man stonden er op de bovenverdieping twee Cassieres. Ik stond te wachten in de rij en vervolgens werd er gezegd dat er een tweede kassa open ging. Op dat moment stonden er twee wachtenden voor mij. Op het moment dat ik aan de beurt was zei cassiere dat ik aan de andere kassa mocht aanschuiven. Ik stond dus al lange tijd in de rij en zei dat ik niet weer wou aanschuiven aangezien ik aan de beurt was. Ze zei dat ik kon opdonderen tot mijn verbazing. Toen ik zei dat ze misschien effe behoefte had aan pauze zei ze dat ik de verkeerde dag had uitgekozen(sale) om te shoppen. Ik zei dat ik zelf wel kan uitmaken op welke dag ik zou shoppen. Ze zei dat ik kon opkankeren!! Dit is echt te gek voor woorden.

Gewenste Oplossing:

Als medewerkster excuses aanbied

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Mango

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Mango nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mimita