Klacht: Medewerkers snappen vraag niet

op 11 september 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

1,5 Geleden heb ik voor een excursie van €30, toestemming gegeven via een formulier dat ik moest uitprinten en ondertekenen en vervolgens weer moest inscannen en opsturen naar info@vandijk.nl. Echter heb ik geen enkele reactie/bevestiging gehad waarin stond dat het werd verwerkt of verdere instructies over hoe nu verder. Al tientallen mailtjes heb ik naar Van Dijk gestuurd omdat ik niet weet hoe nu verder: geen reactie en tot heden ook nog geen geld afgeschreven.

Elke keer krijg ik het antwoord dat ik het artikel in mijn mandje moet leggen en voor automatische incasso moet kiezen. Exact de stappen die ik al heb gezet. Geen antwoord op mijn vraag dus.

MIJN VRAAG IS: IS DE TOESTEMMING GOED VERWERKT? WANNEER GAAT ER GELD AFGESCHREVEN WORDEN? MOET IK NOG IETS DOEN OF ZIT HET NOU GOED?

ALS EEN MEDEWERKER EINDELIJK BEGRIJPT WAT MIJN VRAAG IS, NAMELIJK: WORDT DE AUTOMATISCHE INCASSO UITGEVOERD, OF MOET ER NOG IETS ANDERS GEBEUREN? IK VIND HET HEEL RAAR DAT ER GEEN REACTIE/BEVESTIGING OP KOMT EN DAT ER TOT OP HEDEN OOK GEEN GELD IS AFGESCHREVEN

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 12 september 2016 om 19:23 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door tweefeli