Klacht: Medewerkers

op 16 september 2018 over fit for free in de categorie Sportclub/-school

Op fit for Free w reyerparc hebben zij een crossfit ruimte functionele trainingsruimte. In deze ruimte hebben zij een verdikte vloer. Nu ben ik aan het deadliften of shoulder preses aan het doen vanaf de grond. Alle medewerkers zeggen dat ik niet de gewichten mag laten vallen terwijl ik gecontroleerd de gewichten neerleg. Ik pakte 100 en de instructeurs zeggen je pakt niet eens zwaar gewicht en als het te zwaar is om rustig neer te leggen moet je maar lichter pakken.

Ik dacht dat we op een sportschool waren en het juist de bedoeling is om op te bouwen en als de instructeurs zoiets zeggen vind ik dat nogal beledigend. Aangezien het voor hen niet zwaar kan zijn maar voor mij wel, is dit zijnhaar subjectieve mening.

Ik ben tevreden wanneer de instructeurs niet steeds tegen mij lopen te zeuren. Soms ben ik niet degene die spullen laat vallen of achter mij laat slingeren en wordt toch aangekeken als de persoon die dit doet.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar fit for free over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door fit for free in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat fit for free een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

fit for free

Heeft op 01 februari 2019 om 11:13 geantwoord

Goedendag. Een tijd geleden heb jij een klacht geplaatst op klacht.nl. Mocht deze klacht nog openstaan, neem dan contact met ons op. Je kunt dit doen door een mail te sturen naar info@fitforfree.nl of te bellen naar 0900 34 83 67 37 33. Ook staat ons Webcare team voor je klaar via Social Media.

Fit For Free

Alle klachten die gemeld zijn door Kiethton