Klacht: Medewerker sluit altijd eerder de shop

op 27 september 2017 over Esso in de categorie Tankstations

Hallo,

Ik wil hierbij een klacht indienen omtrent de medewerker van vanavond(26 september 2017). deze mevrouw weigerde om mij te helpen. ik stond om 23:55 uur voor de shop, ik had motorolie nodig en ben helemaal komen lopen naar de tankstation waar ik overginds al jaren vaste klant ben. dit is mij vaker overkomen door dezelfde medewerker. ik lees op jullie website dat de tankstation tot 00:00 uur open is. ik vraag me dan ook serieus af waarom deze desbetreffende medewerker altijd eerder haar kassa aan het tellen is ,om vervolgens eerder te sluiten. ik vind de manier waarop zij vervolgens reageert zeer onbeschoft ik klop aan de deur, maar mevrouw gaat rustig door met negeren. is dit de manier van werken van jullie, dan kom ik nooit meer bij jullie tanken, olies of koelvloeistof kopen. mijn advies luidt als volgt pas jullie sluitingstijden op jullie website aan!

m.v.g. boze vaste klant…

ik ben tevreden als de sluitingstijden door de medewerkster worden nagestreeft. niet eerder, niet later. twaalf uur is twaalf uur en niet om 23:55 uur al gesloten zijn. dan kloppen jullie tijden niet .

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Esso

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Esso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door @salima