Klacht: medewerker Patrick

op 20 juni 2017 over Aldi in de categorie Supermarkten

Handtastelijk geweest zet mij steeds op mijn nummer en vanaf november niet meer bij aldi in vlodrop geweest gister 19 juni weer aanvaring met Patrick terwijl ik deed wat hij vroeg was het nog niet goed en ik zei toen het was dat ik toch beter om naar een andere winkel te gaan en toen zei hij nu krijgt u boodschappen ook niet meer hij nam alles in beslag en ik moest de winkel uit ik was helemaal geschokkeert en ik begon verschrikkelijk te huilen en een andere klant begon er zich mee te bemoeien en ik zei ik heb toch niks gestolen toen moest ik weer opnieuw huilen heb vervolgens gevraagt om een bedrijfsleider maar die was er niet omdat ik niet meteen wou opstappen heeft hij mij hardhandig bij de pols gepakt en dat ik moest gaan heb hier dinsdagmiddag 20-6-17 aangifte van gedaan bij de politie buro ik verwacht hier excussus van ik heb Patrick niet uitgescholden alleen normaal iets terug gezegt maar ik was jarig die dag maar die was helemaal verpest maar hij zei jammer dan daar kan ik niks aan doen ik zal nooit ooit nog een stap bij de aldi in vlodrop binnen zetten ik ben al 43 jaar klant bij alle andere aldi filialen geweest en heb nog nooit een klacht in hoeven dienen dit is mijn eerste en tevens mijn aller laatste en zal vooral geen reclame meer maken over de aldi in vlodrop en dan doe ik hetzelfde wat Patrick met mij doet tegen over andere aan de kassa met klanten roddelen over mij dat ik niks kan verdragen enz en daar vraag ik niet om dat over komt mij nu al de vierde keer met vriendelijke groeten van mevrouw hodzelmans scheepers uit vlodrop midden limburg hopelijk hoor ik hier nog van het begin van het verhaal is weg boven zo mijn best op gedaan ! als jullie mij maar begrijpen

nvt

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door peter.hodzelmans@ziggo.nl