Klacht: Medewerker loterij schrijft me in als klant waar ik niets vanaf weet

op 14 mei 2021 over Staatsloterij in de categorie Loterijen

Ik heb in het 4e kwartaal van 2020 contact gehad met de Staatsloterij, omdat er zomaar bedragen werden afgeschreven van mijn bankrekening.

Ik werd gebeld door een medewerker van de Staatsloterij en vroeg mij of ik lid wilde worden met een lot, waarbij ik dan op dat moment de ook een 1/5 gratis kon krijgen. We zaten binnenhuis druk te verhuizen en verven, ik wilde het gesprek beëindigen, maar kreeg de gelegenheid maar niet. Achteraf werd het bijna een discussie en heb gevraagd te stoppen en heb aangegeven het gesprek te beëindigen.

Achteraf blijkt deze dame mij gewoon zomaar aangemeld te ben als klant. Hierdoor zijn er tot 2/3 maanden bedragen afgeschreven. Hier kwam ik aan het inde van beg haar achter en belde de Staatsloterij en en had mij klacht gemeld.

De medewerker die ik sprak maakte excuses en gaf aan dit dit niet absoluut niet zomaar kon. Overigens neemt de Staatsloterij de gesprekken op en heb gevraagd dit zsm uit te zoek en aub mijn geld weer terug te boeken. Volgens mij is dit ook strafbaar ? Had ik aangeven en wilde naar de politie stappen na score van buren om hier een melding va. Te maken.

Ik goudschaal biet en heb 3/4 weken later weer gebeld. Een medewerker van de Staatsloterij gaf aan dat ze inderdaad zag dat ik gebeld had vanwege dit geburen en dat een collega van haar intern een brief heeft opgepakt en naar een juiste afdeling zou versturen, om mijn klacht op te pakken en op te lossen. Deze mevrouw zou er een mail achteraan sturen.

Helaas tot op heden heb ik nog steeds niets mogen horen. Kunnen jullie mij helpen?

Ik wil mijn geld terug, met rente. En een genoegdoening voor inbreuk op mijn privacy en oplichterij!

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Staatsloterij

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Staatsloterij nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Yasar K.

1 maand geleden - Nog steeds niet opgelost

Alle klachten die gemeld zijn door Yasar K.