Klacht: medewerker leyweg den haag filiaalnmr 7282

op 18 juli 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

ik wil mijn pakken thee waar ik voor betaald heb en deze ene onbeleefde kelly moet maar een ander baan zoeken of een klantvriendelijkheid s cursus gaan doen en een excuses is op zijn plaats vind ik van deze kelly trouwens ik heb de bon nog

ik heb zaterdag de 15de juli pickwick thee gekocht er lag een enkel pak pickwick thee 1kops trio pak blijkt ik heb daar niet op gelet tot ik thuis kwam ik vond het al zo duur het blijkt dat ik voor een trio pak engels pickwick 1 kops thee heb betaald ik ben vandaag 17 juli naar filiaal 7282 de 3 dames waren vriendelijk maar blijkt dat ene kelly die ze zo noemde geen fatsoen heeft van klantvriendelijkheid ze vroegen haar wat ze moesten doen de andere medewerkers maar onvriendelijk niet tegen mij prtaen maar in derde persoon alsof ik daar niet stond onbeleefd ja er moet iets terug gebracht worden terwijl ik aangeef ik wil gewoon 2 pakken waar ik voor betaald heb ik hoef geen geld deze kelly praat tegen andere medewerkers alsof ik daar niet sta terwijl ik haar aanspreek en zeg dat ik pak thee heb geopend dus ik heb niks mee behalve bon dez onbeleefde kelly zegt tegen collega ja ik kan niks doen draait om en gaat weg ze is onbeleefd en ik ben weggegaan zonder thee

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

Reactie van de melder van de klacht sayla baker

7 dagen geleden - niet anders gedacht dan zo'n reactie als deze filiaal zo'n medewerkster heeft kelly blond kort dik dan ja belachelijk schandalig klantonvriendelijk ik ga liever naar een ander filiaal ik hoef geen boodschappen in een filiaal te doen waar onbeschofte personen werken

6 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door sayla baker