Klacht: Medewerker die niet wil helpen

op 16 januari 2014 over Syncasso in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik belde vanmorgen(16-01-2014) naar jullie klanten service omdat er wat geregeld moet worden.
Ik vraag de papieren op om met mijn schuld af te betalen
Krijg ik als antwoord nee ik ga u niet opnieuw het dossier toesturen
Ik hoef me dossier niet ik vraag alleen het papier waar het bedrag op staat omdat ik fadat kwijt ben en naar mijn schuldhulp moet sturen.
Neem aan dat jullie willen dat ik betaal .word alleen wel erg moeilijk gemaakt zo .

Gewenste Oplossing:

Gewoon de papieren opsturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Syncasso in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht Steven1990

3 jaren geleden - Netjes opgelost!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Syncasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Syncasso

Heeft op 16 januari 2014 om 13:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Vandaag telefonisch contact opgenomen en er bleek sprake van een misverstand. Dit is verholpen. Wij vertrouwen erop de klacht hiermee naar tevredenheid te hebben opgelost.

Heeft op 16 januari 2014 om 13:41 geantwoord

Prima opgelost ...

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Syncasso beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Steven1990